HAR LYST MED MIN FRÅNVARO

Bloggen har verkligen varit på pausläge dom senaste månaderna. Har lite glömt av att jag har en blogg, men fick lite feeling och lust att börja skriva igen. 

Egentligen har det inte hänt så jättemycket sen jag skrev sist. Jag fortsätter att rida, har fått ytterligare en häst i stallet och de jag haft sen tidigare utvecklas och känns väldigt fina. Nu är det bara en vecka kvar till första fälttävlansstarten för året, ser så mycket fram emot det! Första starten är stilterräng i Flyinge där Blazan och Floorman ska få hoppa. Ser fram emot detta året och de fina hästar jag har.

Imorse red jag dressyr på min nya häst Amsteel som är hos mig så utbildning och försäljning. En väldigt trevlig och personlig häst! Har gjort några ärenden nu vid lunch och snart ska åka och rida Blazan och hoppträna Herkules och Floorman för Anna. Vädret visar sig idag från sin värsta sida, så jag hoppas att det kan ge med sig!

(null)
Herkules har fått upp ögonen för fälttävlan!
(null)
Floorman
(null)
Herkules 
(null)
Min nya häst Amsteel 
(null)

(null)
Blazan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: